مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 14:052018-10-07اجتماعي

آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان از امروز


مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان از امروز خبر داد و گفت: بیش از 600 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری به مناطق دفاع مقدس اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز علی رمضانی در حاشیه آیین بدرقه اولین کاروان راهیان نور که در اصفهان به صورت نمادین برگزار شد، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید اردوهای راهیان نور پرشورتر از سال های قبل و با ضریب امنیت بالاتری برگزار می شود و بیش از 600 هزار نفر از دانش آموزان طی 9 مرحله در شش ماهه دوم سال 97 و دو مرحله نیز در سه ماهه نخست سال 98 به سرزمین های دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی اردوهای راهیان نور را یکی از طولانی ترین و موثرترین اردوهای دانش آموزی برشمرد و تصریح کرد: دانش آموزان دختر و پسر پایه های دهم و یازدهم در اولویت اعزام به سرزمین های نور هستند اما اگر سایر دانش آموزان متقاضی باشند می توانند در این اردوها شرکت کنند.

رمضانی افزودن مناطقی از استان هرمزگان به ظرفیت های مورد بازدید دانش آموزان به عنوان حوزه دریایی دفاع مقدس را ازجمله تفاوت های اردوهای راهیان نور امسال با سال های قبل اعلام و عنوان کرد: موضوع امنیت اردوها در رأس همه دغدغه های مسئولین اردوها قرار دارد لذا تمامی مراحل این اردوها از طریق سامانه مرکزی کنترل اردوها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان از امروز

آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان از امروز