مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 09:002018-10-07پزشكي

برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت از 25 مهر


نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت در روزهای 25 و 26 مهرماه جاری در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت با هدف استفاده از ظرفیت بالای رسانه های دیجیتال در ارتقای سواد سلامت جامعه و جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای دیجیتال سلامت و با شعار رسانه های دیجیتال، نبض اجتماعی شدن سلامت در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

این جشنواره در روزهای 25 و 26 مهرماه و در بخش های بازی های رایانه ای ، تلفن همراه ، نرم افزارهای رایانه ای ، وب سایت و وبلاگ اطلاع رسانی، آموزشی ، سرویس ها و خدمات الکترونیک سلامت ، شبکه های اجتماعی ، سامانه های هوشمند سلامت و هنرهای دیجیتال با حضور فعلان حوزه دیجیتال برگزار می شود.

علاوه بر آن شتاب دهنده برتر سلامت ، دانشگاه ها، سازمان های مردم نهاد و دستگاه های برتر در حوزه تولید رسانه های دیجیتال سلامت ، شرکت برتر در حوزه تولید رسانه های دیجیتال ، استارت آپ برتر سلامت ، مقالات و پژوهش های مرتبط با رسانه های دیجیتال و بخش بین الملل (آثار دیجیتال ایرانی که توانسته اند در کشورهای دیگر فروش داشته باشد) به عنوان بخش های جنبی این جشنواره تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت از 25 مهر

برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت از 25 مهر