مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 14:502018-10-06اقتصادي

بارش بیش از 216 میلیمتر باران در منطقه اسالم


​فرماندار تالش با اشاره به بارش 216 میلی متر باران در منطقه خرجگیل اسالم،گفت: گاز 40 خانوار در خانقاه تالش به دلیل رد شدن سیل از مسیر لوله گاز قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عیسی مهدوی با اشاره به شدت بارش باران در تالش، از فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی فعال در این شهرستان که از جمعه شب پای کار بودند، تقدیر و اظهار کرد: با بارش های شب گذشته تعدادی از خانوارهای روستا نشین در شهرستان تالش که در مسیر سیلاب سکونت داشتند، دچار آسیب دیدگی شده و به برخی از راه های عبور خسارت وارد شده است.

وی از آسیب دیدگی زیرساخت های چند راه روستایی از جمله دریا بن، طولارود و خانقاه تالش خبر داد و گفت: راه های روستایی فوق که در سیل قبل آسیب دیده و دوباره بازگشایی شدند، بار دیگر بار اثر سیل شب گذشته دچار آسیب شدند.

مهدوی با اشاره به مسدود شدن راه روستایی خانقاه تالش، افزود: بر اثر سیلاب مجبور به قطع گاز منطقه خانقاه به دلیل رد شدن سیل از مسیر گاز شدیم و در این رابطه گاز 40 خانوار در این منطقه قطع شده است.

فرماندار تالش از مسدود شدن راه روستایی منطقه طولارود بر اثر رانش و ریزش جاده خبر داد و افزود: پس از فروکش شدت جریان سیلاب این مسیر بازگشایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش بیش از 216 میلیمتر باران در منطقه اسالم

بارش بیش از 216 میلیمتر باران در منطقه اسالم