مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 12:412018-10-06فرهنگي

صدراعظم و رییس جمهور فدرال آلمان میهمان نمایشگاه کتاب فرانکفورت می شوند


رییس جمهور و صدراعظم آلمان میهمانان دو مراسم ویژه برای افتتاحیه نمایشگاه کتاب فرانکفورت سال جاری خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، هفتادمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت روز چهارشنبه(18 مهر) با حضور فرانک والتر اشتاین مایر ، رییس جمهور آلمان نخستین میزگرد تخصصی خود را برگزار می کند.

در این مراسم اشتاین مایر در میزگردی با حضور ایوان ساجکو نویسنده کرواتی که در سال های اخیر جوایز ادبی بین المللی بسیاری را کسب کرده است و نیز استفان هرتمنز نویسنده بلژیکی و مایکلا کولستر از مدیران شبکه تلویزیونی zdf شرکت و درباره چگونگی دفاع از آزادی در زمانه آشفته معاصر به بحث و صحبت خواهند پرداخت.

بنا بر اعلام مدیران این مراسم مردم سالاری و پوپولیسم، پرداختن به فلسفه ترس در فضای روابط بین المللی کشورها و نیز بررسی اینکه کدام آرمان ها چارچوب اساسی یک جامعه آزاد را تشکیل می دهند و چگونه افراد در این جوامع می توانند یک نگرش سازنده را توسعه دهند و اجرا کنند مهمترین چهاچوب های این نشست خواهد بود.

همچنین مراسم افتتاحیه رسمی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال جاری نیز عصر روز سه شنبه 17 مهر ماه با حضور آنگلا مرکل و مقاماتی از کشور گرجستان به عنوان میهمان ویژه این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدراعظم و رییس جمهور فدرال آلمان میهمان نمایشگاه کتاب فرانکفورت می شوند

صدراعظم و رییس جمهور فدرال آلمان میهمان نمایشگاه کتاب فرانکفورت می شوند