مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 11:502018-10-06بين الملل

ارتقای جایگاه علمی دانشگاه امیرکبیر در رتبه بندی های بین المللی


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ارتقای دو برابری جایگاه این دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی در سال 2018 خبر داد و گفت: در سه سال گذشته، تعداد مقاله های مشترک دانشگاه امیرکبیر با استادان خارجی از 518 به 890 مقاله افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیداحمد معتمدی در نخستین نشست مشترک هم اندیشی علمی بین المللی دانشگاه صنعتی امیر کبیر با استادانی از دانشگاه های لهستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ترکیه، سوریه، آمریکا، کانادا، الجزایر، ژاپن و ایرانیان مقیم خارج از کشور که امروز در این دانشگاه برگزار شد، یکی از مهمترین بخش های توسعه علمی کشورها را همکاری های علمی بین المللی دانشگاهها عنوان کرد و افزود: خوشبختانه دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال های اخیر در این جهت حرکت خیلی خوبی را داشته است.

وی در ادامه گفت: بر اساس آمار جهانی خوشبختانه دانشگاه های کشور در سال 2017، رتبه نخست را در توسعه علم در جهان کسب کرده اند و در این زمینه مقام 16 را از آن خود کردند.

همچنین دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بین 13 دانشگاه برتر کشور قرار دارد که نقش موثری در این جهت داشته است.

دکتر معتمدی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی امیر کبیر با 14 هزار دانشجو که بیش از نیمی از آنها در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند با تولید 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای جایگاه علمی دانشگاه امیرکبیر در رتبه بندی های بین المللی

ارتقای جایگاه علمی دانشگاه امیرکبیر در رتبه بندی های بین المللی