مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 10:062018-10-06ورزشي

آغاز مرحله اصلی مسابقات سراسری قرآن/ اعلام نتایج حفظ 10 و 20 جزء و ترتیل قرآن


مرحله اصلی مسابقات سراسری قرآن کریم شامل رقابت شرکت کنندگان رشته های حفظ کل و قرائت قرآن دقایقی پیش در اراک آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس مرحله آخر و اصلی مسابقات سراسری قرآن کریم شامل رقابت رشته های حفظ کل و قرائت قرآن کریم از صبح امروز در مجتمع کوه نور اراک آغاز شد.

این مرحله از مسابقات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و طی دو روز برگزار می شود که در نوبت صبح حفاظ و در نوبت بعد از ظهر قراء با هم رقابت می کنند.

رقابت این مرحله بین راه یافتگان به فینال مسابقات کشوری قرآن کریم است که طی آن بیش از 30 قاری و حافظ برای کسب برترین رتبه های کشور جهت اعزام به مسابقات بین المللی قرآن در کشور های مختلف با هم مسابقه می دهند.

شب گذشته هم مسابقات رشته های حفظ 10 و 20 جزء و رشته ترتیل به پایان رسید و برگزیدگان این رشته ها معرفی شدند که نتایج آن به شرح ذیل است؛ رشته حفظ 10 جزء علی قنبری از البرز رتبه ممتاز رضا علی نژاد از بوشهر حائز رتبه عالی میثم یوسفی از مرکزی عالی محمد سیلاوی از خوزستان عالی وحید ترکمان دهنوی از مازندران عالی علی سبزه از خراسان رضوی عالی رشته حفظ 20 جزء سیدامیدرضا رحیمی از گیلان ممتاز رضا حسنی از خراسان رضوی ممتاز ایمان شیخ از بوشهر عالی حسام فیوضی از خراسان رضوی عالی مجتبی قدبیگی از تهران عالی سعید ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله اصلی مسابقات سراسری قرآن/ اعلام نتایج حفظ 10 و 20 جزء و ترتیل قرآن

آغاز مرحله اصلی مسابقات سراسری قرآن/ اعلام نتایج حفظ 10 و 20 جزء و ترتیل قرآن