مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 09:252018-10-06اقتصادي

دستمزد کارگران ترمیم شود


دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: انتظار جامعه کارگری از رییس جمهور ترمیم حقوق و دستمزد کارگران است.

- دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: انتظار جامعه کارگری از رییس جمهور ترمیم حقوق و دستمزد کارگران است.

داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، عنوان کرد: امروز جامعه کارگری در حوزه اقتصادی و معیشت خانواده خود عاجز ماندند و سفره آنان نسبت به گذشته تهی تر شده است و از رییس جمهور انتظار دارند برای برخورداری یک کارگر با درآمد ناچیز از حداقل ها در زندگی، چاره اندیشی کند.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت ها در کشور اظهار کرد: کارگران امروزه حقوق خود را با ریالی که ارزش آن کاهش یافته دریافت می کنند اما به دلار سر به فلک کشیده هزینه می کنند.

وی به افزایش 19.

5 درصدی حقوق کارگران در ابتدای سالجاری اشاره کرد و گفت: متاسفانه این میزان افزایش حقوق کارگران با رویه تورم همخوانی نداشته و امان از روزگار کارگران بریده است.

امروز قدرت اقتصادی کارگران حدود 43 درصد کاهش پیدا کرده است.

میرزایی تاکید کرد: خیلی از کارگران با آغاز سال تحصیلی شرمنده فرزندان دانش آموز خود شدند و حتی نتوانستند آنها را در مدارس دلخواه خود ثبت نام کنند و بعضا در تامین مایحتاج تحصیلی آنان با مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد کارگران ترمیم شود

دستمزد کارگران ترمیم شود