مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 17:502018-10-05فناوري

جدیدترین نسخه اندروید با گوشی های نوکیا می آید


شرکت اچ ام دی گلوبال در رویداد رونمایی از محصولات جدید نوکیا در لندن، از زمان بندی این شرکت برای دریافت جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید (اندروید 9.

- شرکت اچ ام دی گلوبال در رویداد رونمایی از محصولات جدید نوکیا در لندن، از زمان بندی این شرکت برای دریافت جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید (اندروید 9.

0) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، چند ماه پیش بود که گوگل به عنوان شرکت توسعه دهنده سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید، به طور رسمی از نسخه جدید و توسعه یافته سیستم عامل اندروید (نسخه 9.

0) ملقب به اندروید پای ( Android Pie ) رونمایی کرد.

حالا با اینکه مدتی از رونمایی و انتشار نهایی این نسخه جدید از اندروید می گذرد، اما هنوز شرکت های تولیدکننده موبایل بجز گوگل، گوشی هوشمندی را که به صورت پیش فرض به اندروید پای مجهز باشد، ارائه و به بازارهای جهانی موبایل عرضه نکرده اند.

اما در میان شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند، به نظر می رسد که شرکت فنلاندی نوکیا از سایر رقبایش زرنگ تر بوده و می خواهد با انتشار جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید پای، از آنها سبقت گرفته و نظر بسیاری از مشتاقان به جدیدترین نسخه از اندروید را به سمت و سوی خود جلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین نسخه اندروید با گوشی های نوکیا می آید

جدیدترین نسخه اندروید با گوشی های نوکیا می آید