مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 16:102018-10-05فناوري

قول مساعد وزیر ارتباطات برای برطرف شدن مشکل آنتن دهی تلفن همراه در کویر مرنجاب


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کویر مرنجاب تا آخر امسال به 3 آنتن BTS مجهز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه همایش نجوم در کاروانسرای مرنجاب آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فصل پیک گردشگری در کویر مرنجاب آغاز شده و نیاز است هر چه زودتر پوشش آنتن دهی در این منطقه را کامل کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص مشکلات عدیده مفقودی گردشگران و مشکلات ارتباطی موجود در کویر مرنجاب گفت: متأسفانه در سال های گذشته شاهد گم شدن شماری از گردشگران در این منطقه بودیم که به فوت شماری از آن ها منجر شد که این اتفاقات ضرورت تسریع در مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه را می دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این منطقه دارای 2 مشکل اساسی تملک زمین سایت نصب آنتن های BTS و مشکل تأمین برق آن است که مقرر شد توسط مسئولان استان اصفهان و آران و بیدگل هر چه سریع تر برطرف شود.

آذری جهرمی ادامه داد: جهت تأمین برق آنتن های مذکور، نمی توان از ظرفیت انرژی خورشیدی به علت پایداری آن استفاده کرد و لازمه آن سرمایه گذاری برای تأمین برق آنتن هاست.

وی یادآور شد: چون سرمایه گذاری برای تأمین برق آنتن های BTS هزینه زیادی دارد مقرر شد وزارت ارتباطات هم در تأمین منابع مالی لازم جهت برق آنتن ها کمک کند تا هر چه سریع تر شاهد پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد وزیر ارتباطات برای برطرف شدن مشکل آنتن دهی تلفن همراه در کویر مرنجاب

قول مساعد وزیر ارتباطات برای برطرف شدن مشکل آنتن دهی تلفن همراه در کویر مرنجاب