مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1397 ساعت 10:202018-10-04اجتماعي

پلیس پیگیر اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها


رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه 3400 نقطه حادثه خیز در کشور داریم، گفت: پیگیر اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه دومین همایش یادبود قربانیان حوادث رانندگی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هشت درصد جانباختگان تصادفات رانندگی، کودکان هستند، تاکید کرد: پیگیریم که استفاده از صندلی کودک در خودروها اجباری شود و از خودروسازان خواسته ایم که جایی برای صندای کودک در نظر بگیرند.

وی با اشاره به پویش مردمی با احتیاط می رانم گفت: یکی از اقدامات فرهنگ ترافیک، پویش های مردمی است و برای آگاه سازی و از بین بردن زمینه های پرخطر ترافیکی از آن استفاده می کنیم.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: از سال 84 تا کنون 4 میلیون و 300 هزار مصدوم تصادفات رانندگی داشتیم که از این میزان 277 هزار نفر کشته شدند.

آمار کشته ها در سال گذشته به 16 هزار و 201 نفر رسید.

سردار مهری با بیان اینکه یکی از قشرهایی که بیشترین صدمه را از حوادث رانندگی می بینند، کودکان هستند، گفت: پویش با احتیاط می رانم برای حمایت از کودکان است.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه امروز بیشترین جابجایی توسط خودروهای شخصی است، تصریح کرد: بیشترین تردد متعلق به خودروهای سواری است و سهم کامیون و اتوبوس نسبت به خودروهای شخصی در تصادف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس پیگیر اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها

پلیس پیگیر اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها