مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1397 ساعت 07:062018-10-04پزشكي

«رژیم 5 روزه غذایی» برای پاکسازی بدن


یک رژیم 5 روزه با ترکیب خاص، برای پاکسازی بدن، در کسانی که بیماری خاص دیگری نداشته و می توانند این رژیم را تحمل کنند، - توصیه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کرد افشاری، عضو انجمن علمی طب سنتی ایران در خصوص درمان و پیشگیری از سنگ صفرا، گفت: در پیشگیری و درمان این بیماری، باید توجه زیادی به دستگاه گوارش نمود.

غذا را باید زیاد جوید تا کاملاً با آب دهان آغشته شود.

از پرخوری باید پرهیز کرد و در تقویت معده باید کوشید تا خوراک را به خوبی هضم شود.

وی افزود: استرس، عصبانیت، مصرف دخانیات، خواب ناکافی و بی تحرکی نیز هر کدام به نوبه خود هضم غذا را دچار اختلال کرده و بدن را پر از اخلاط زاید و غلیظ می نمایند.

راه کار های دفع سنگ کیسه صفرااین متخصص طب سنتی، برای دفع سنگ کیسه صفرا توصیه کرد: یک رژیم 5 روزه با ترکیب زیر برای پاکسازی بدن در کسانی که بیماری خاص دیگری نداشته و می توانند این رژیم را تحمل نمایند، توصیه می شود:رژیم غذایی روز اول تا سوم به این شکل باشد:روز اول و دوم و سوم، غذا فقط از آش جو با ترکیبات (جو 250 گرم، گشنیز 250 گرم (تخم کاسنی، تخم خرفه، تخم خیار، تخم گشنیز، تخم خربزه، مجموع آن ها 2 قاشق غذاخوری) +زرشک 50 گرم + ماش پوست کنده 100 گرم+ شلغم + هویج + سیب) استفاده شودهمچنین در روز اول از 15 عدد آلو بخارا، در هر وعده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رژیم 5 روزه غذایی» برای پاکسازی بدن

«رژیم 5 روزه غذایی» برای پاکسازی بدن