مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 22:462018-10-03ورزشي

سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد


سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی با حضور 21 تیم از دانشگاه های سراسر کشور از امروز به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

- سید رضا دامادی رییس سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی در دانشگاه تبریز امروز در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار کرد: در این دوره بیش از 50 تیم از دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام و اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت امروز این مسابقات با شرکت 21 تیم برگزار خواهد شد.

وی بیشترین تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره مسابقات را از دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه تبریز اعلام کرد و افزود: در سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی به میزبانی دانشگاه تبریز، تیم های از دانشگاه های از شهر کرد، صنعتی ارومیه، مالک اشتر، صنعتی اصفهان، ارومیه، بناب، تبریز، صنعتی شریف، صنعتی شارهرود، امیر کبیر و .

حضور دارند.

به گفته وی این دوره مسابقات در دو بخش متالوگرافی و الکتروشیمی برگزار خواهد شد و به تیم های برتر هر بخش یعنی تیم های اول تا سوم آن نیز جایزه اهدا خواهد شد.

  رییس سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی در دانشگاه تبریز اضافه کرد: این مسابقه نو پا که سومین دوره خود را تجربه می کند، با تکیه بر توان علمی و نیروی دانشجویی، تجربه و هدایت اعضای هیات علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه تبریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد

سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد