مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 13:512018-10-02فناوري

ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به «ایران تله کام 2018» می آید


ایرانسل در سالن اختصاصی و غرفه های فضای باز اختصاصی در نمایشگاه ایران تله کام 2018 آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می کند.

- ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به ایران تله کام 2018 می آید ایرانسل در سالن اختصاصی و غرفه های فضای باز اختصاصی در نمایشگاه ایران تله کام 2018 آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرانسل ، نمایشگاه ایران تله کام 2018 به عنوان بزرگ ترین رویداد سالانه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از 11 تا 14 مهرماه 97 برگزار می شود و ایرانسل همچون سال های گذشته، با حضور در سالن اختصاصی 27 و غرفه های فضای باز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آخرین محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان عرضه می کند.

در ایران تله کام 2018، ایرانسل به عنوان بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران و پیشرو در کسب رضایت مشتری محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری های نوین ارتباطی را در حوزه های متنوعی چون راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی، پرداخت همراه و تجربه های جدید در بازار ارتباطات در معرض بازدید قرار می دهد.

در این نمایشگاه همچنین امکان تجربه محصولات و خدمات متنوع ایرانسل در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه مندان قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به «ایران تله کام 2018» می آید

ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به «ایران تله کام 2018» می آید