مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 15:352018-10-01پزشكي

​بیانیه معاون بهداشت وزیر بهداشت در کنفرانس کنترل دخانیات در ژنو


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که جهت شرکت در هشتمین جلسه کنفرانس اعضای کنوانسیون چارچوب سازمان جهانی بهداشت برای کنترل دخانیات ( WHO FCTC) به ژنو سفر کرده است، - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که جهت شرکت در هشتمین جلسه کنفرانس اعضای کنوانسیون چارچوب سازمان جهانی بهداشت برای کنترل دخانیات ( WHO FCTC) به ژنو سفر کرده است، صبح امروز بیانیه خود را در این نشست قرائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت، در متن بیانیه دکتر علیرضا رییسی در هشتمین کنفرانس کنترل دخانیات آمده است: در ابتدا اجازه می خواهم از این فرصتی که فراهم شده به شما، خانم رییس و دیگر اعضای هیات رییسه کنوانسیون برای مدیریت عالی و تدارک این جلسه تشکر کنم.

همچنین از مدیر کل محترم سازمان جهانی بهداشت، رییس محترم و همکاران توانمند دبیرخانه کنوانسیون برای ارائه حمایت های فنی و موثر سپاسگزاریم.

خانم رییس پس از چهار سال مذاکرات فشرده در نهایی کردن متن، و شش سال انتظار بعد از تصویب پروتکل ریشه کنی تجارت غیر قانونی محصولات دخانی در جلسه پنج اعضای کنوانسیون، ورود به مرحله اجرایی شدن پروتکل با شادی و انتظارات زیادی اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​بیانیه معاون بهداشت وزیر بهداشت در کنفرانس کنترل دخانیات در ژنو

​بیانیه معاون بهداشت وزیر بهداشت در کنفرانس کنترل دخانیات در ژنو