مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 09:192018-10-01سياسي

ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشجویان پیاده روی اربعین آغاز شد+ لینک


دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان گفت: ثبت نام مجوز خروج از کشور دانشجویان برای پیاده روی اربعین از طریق سامانه سقا آغاز شد.

- ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشجویان پیاده روی اربعین آغاز شد+ لینک دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان گفت: ثبت نام مجوز خروج از کشور دانشجویان برای پیاده روی اربعین از طریق سامانه سقا آغاز شد.

علی بهرامی دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشگاهیان برای پیاده روی اربعین گفت: ثبت نام به صورت یک پارچه از طریق سامانه سقا آغاز شدوی افزود: با رایزنی هایی که با نظام وظیفه داشتیم قرار بر این شد که دانشجویان با کدملی و کد سخا (که از دفاتر پلیس+10 اخذ می شود.

) به سامانه نظام وظیفه مراجعه کنند و درخواست مجوز خروج خود را ثبت کنند در بخش وثیقه مالی دانشجویان هم می توانند بصورت نقدی مبلغ 3 میلیون تومان پرداخت کنند و هم می توانند گزینه ضمانت سازمانی (ستاد ملی اربعین دانشگاهیان) را انتخاب کنند که ضمانت سازمانی را ستاد ملی دانشگاهیان و بسیج دانشجویی به عنوان شبکه این کار در کل کشور انجام می دهند؛ که پس از انتخاب این گزینه سامانه نظام وظیفه گزینه کد سخا را برایشان نمایش داده که این کد (کد سخا) را با مراجعه به سامانه ستاد اربعین دانشگاهیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشجویان پیاده روی اربعین آغاز شد+ لینک

ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشجویان پیاده روی اربعین آغاز شد+ لینک