مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1397 ساعت 13:262018-09-28پزشكي

راه اندازی مجهزترین مرکز درمانی دندان پزشکی شمال غرب کشور در ارومیه


معاون بهداشت و درمان سپاه شهدای آذربایجان غربی از راه اندازی مجهزترین مرکز درمانی دندان پزشکی در شمال غرب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، کاظم تارقلی صبح امروز در آیین افتتاح مرکز درمانی دندان پزشکی امام علی (ع) در ارومیه، اظهار کرد: مرکز بهداشتی و درمانی امام علی (ع) یکی از 14 مرکز درمانی سپاه است که در مرکز استان راه اندازی شده و رشته تخصصی آن دندانپزشکی است.

وی گفت: در کلینیک تخصصی دندان پزشکی شبانه روزی امام علی (ع) بخش های تخصصی از جمله ترمیمی و زیبایی دندان، درمان ریشه به عبارتی عصب دندان، جراحی لثه، اطفال و ایمپلنت، جراحی فک و صورت، ارتودنسی، پروتژ ثابت و متحرک وجود دارد.

معاون بهداشت و درمان سپاه شهدای آذربایجان غربی، اتاق عمل، داروخانه، رادیوگرافی پری اپتیکال را بخش های مختلف و دیگر این کلینیک عنوان کرد و افزود: به طور کلی همه خدمات دندان پزشکی عمومی در این مرکز درمانی ارائه می شود همچنین تخفیف ویژه نیز برای بسیجیان وجود دارد.

ارائه خدمات با تعرفه پایین تر از آزاد در مرکز دندان پزشکی امام علی (ع) وی خیابان کاشانی، پاسداران، جنب بیمارستان طالقانی را محل راه اندازی این کلینیک عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی و صیانت از دستاوردهای آن وظیفه دیگر سپاه محرومیت زدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجهزترین مرکز درمانی دندان پزشکی شمال غرب کشور در ارومیه

راه اندازی مجهزترین مرکز درمانی دندان پزشکی شمال غرب کشور در ارومیه