مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1397 ساعت 12:352018-09-28دانش

ایجاد کانون های کارآفرینی در دانشگاه پیام نور


معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: بیش از 2200 کانون فرهنگی در دانشگاه پیام نور فعال هستند و از ابتدای سال تحصیلی جدید نیز کانون کارآفرینی در این دانشگاه راه اندازی شده است.

- محمد هادی امین ناجی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه قبول داریم که باید برای پررنگ تر شدن فعالیت های فرهنگی دانشجویی در دانشگاه پیام نور تلاش کنیم، اظهار کرد: تعداد تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه های کشور کم تر نیست اما جا دارد که بسیار بیشتر شود.

وی ادامه داد:عدم الزام حضور دانشجو در دانشگاه پیام نور موجب می شود تشکل های دانشجویی کمرنگ شده و نتوانند جمعیت مناسبی را جذب کنند.

ما به طوری جدی در تمام واحدهای دانشگاه پیام نور به دنبال این موضوع هستیم تا خمودگی که در نتیجه وضعیت اقتصادی طی دوسال اخیر در دانشگاه اتفاق افتاد را اصلاح کنیم تا به دنبال آن کانون های فرهنگی را فعال کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با اشاره به راه اندازی کانون کارآفرینی از اول سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: تلاش می کنیم با توجه به نیاز کشور در دانشجویان سمت و سویی ایجاد کنیم که پس از پایان تحصیل آماده ورود به بازارکار شوند.

امین ناجی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید سال رشد کانون های فرهنگی و تشکل های دانشجویی برای دانشگاه پیام نور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کانون های کارآفرینی در دانشگاه پیام نور

ایجاد کانون های کارآفرینی در دانشگاه پیام نور