مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1397 ساعت 14:252018-09-27سياسي

افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه باقرالعلوم(ع)


آیین افتتاح و رونمایی از یادمان شهدای گمنام با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در دانشگاه باقرالعلوم(ع) استان قم، واقع در شهرک پردیسان برگزار شد.

- آیین افتتاح و رونمایی از یادمان شهدای گمنام با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در دانشگاه باقرالعلوم(ع) استان قم، واقع در شهرک پردیسان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مریجی در این مراسم که صبح امروز همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری حسینی(ع) برپا شد، با اشاره به جایگاه رفیع و معنوی شهدا بیان کرد: امروز درواقع این دو شهید میزبان و همه ما میهمان این بزرگوارانیم، این ها چه در دوران حیاتشان و چه الآن و در دوران شهادتشان، مراقب ما بوده و هستند.

رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به هزینه تخصیص یافته به تاسیس یادمان شهدای گمنام گفت: پیش از این گرانی ها و سه برابر شدن هزینه ها، 3 میلیارد ریال بابت ساخت این یادمان در نظر گرفته شده بود که با نگاه و مدیریت بسیجی با حدود 700 میلیون ریال ساخته شد که این نگاه بسیجی، به پاس حفظ ارزش ها و آرمان هایی است که این عزیزان به خاطرش جان فشانی کردند.

وی در ادامه با یادآوری سایه ذلت و استعماری که پیش از انقلاب از سوی آمریکا و برخی کشور های غربی بر سر ملت ایران حکمفرما بود گفت: قبل از پیروزی انقلاب، ایران جولانگاه و حیاط خلوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه باقرالعلوم(ع)

افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه باقرالعلوم(ع)