مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 17:462018-09-26اقتصادي

ثبت جهانی انگور ملایر در آینده نزدیک/ اخذ مجوز تولید شیره و شربت انگور پاستوریزه


ثبت جهانی انگور ملایر و اخذ مجوز تولید شیره و شربت انگور پاستوریزه از اهم مطالبی بود که در چهارمین کنفرانس ملی صنعت انگور و کشمش ایران در دانشگاه ملی ملایر مطرح شد.

- ثبت جهانی انگور ملایر در آینده نزدیک/ اخذ مجوز تولید شیره و شربت انگور پاستوریزه ثبت جهانی انگور ملایر و اخذ مجوز تولید شیره و شربت انگور پاستوریزه از اهم مطالبی بود که در چهارمین کنفرانس ملی صنعت انگور و کشمش ایران در دانشگاه ملی ملایر مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، خسرو سایوند عصر امروز در چهارمین کنفرانس ملی صنعت انگور و کشمش ایران در دانشگاه ملی ملایر با اشاره به تاسیس پژوهشکده انگور و کشمش اظهار کرد: از سال 89 جرقه های ایجاد پژوهشکده زده شده که با تلاش های انجام شده این پژوهشکده از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف ایجاد این پژوهشکده بکارگیری علم و تکنولوژی در توسعه محصول انگور و ارتقای کیفی این محصول است گفت: ما باید با استفاده از علوم کاربردی و تحقیقات دانشگاهی، چرخ های صنعت را روان تر کنیم.

سرپرست دانشگاه ملایر با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی ملایر به ویژه انگور تصریح کرد: پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملی ملایر باید در خدمت علم و صنعت باشد و نگاه علم به مقوله کشمش و انگور می تواند افق متحولی را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی انگور ملایر در آینده نزدیک/ اخذ مجوز تولید شیره و شربت انگور پاستوریزه

ثبت جهانی انگور ملایر در آینده نزدیک/ اخذ مجوز تولید شیره و شربت انگور پاستوریزه