مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 16:402018-09-26حوادث

بیش از 2 هزار کشته و مصدوم در محور یاسوج- بابامیدان از سال 90 تاکنون


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن بیش از 2065 کشته و مصدوم در محور یاسوج- بابامیدان از سال 90 تاکنون خبر داد.

- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: بیش از 2 هزار کشته و مصدوم در محور "یاسوج- بابامیدان" از سال 90 تاکنون رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن بیش از 2065 کشته و مصدوم در محور "یاسوج- بابامیدان" از سال 90 تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، جلال پورانفرد در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس بین جاده ای دشتروم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 65 نفر در مسیر ارتباطی یاسوج- بابامیدان از سال 90 تاکنون جان خود را از دست دادند، افزود: محور یاسوج- بابامیدان از محورهای پرتردد و پرخطر محسوب می شود و از سال 90 تاکنون بیش از 2000 نفر در این محور مصدوم شده اند.

وی با بیان اینکه 45پایگاه اورژانس در استان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: 43پایگاه از این تعداد زمینی و دو پایگاه نیز هوایی( در یاسوج و گچساران) است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از سال 92 تاکنون 27پایگاه به تعداد پایگاه های استان اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار کشته و مصدوم در محور یاسوج- بابامیدان از سال 90 تاکنون

بیش از 2 هزار کشته و مصدوم در محور یاسوج- بابامیدان از سال 90 تاکنون