مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 16:252018-09-26سياسي

جو روانی تحریم مخرب‎تر از ماهیت آن است


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این که آن چیزی که در شرایط کنونی برای ملت ما بسیار خطرناک و مخرب خواهد بود بیش از این که ماهیت تحریم ها باشد جو روانی ویران گر ناشی از آن است، - گفت: تحریم های غرب علیه ایران می تواند یک فرصت برای ملت ما باشد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوروش ساکی در نشست هم اندیشی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه با اشاره به مشکلات اقتصادی که به دنبال تحریم های غرب علیه ملت ایران به وجود آمده است، گفت: اعتقاد دارم این می تواند یک فرصت برای ملت ما باشد .

وی با بیان این که در طول تاریخ ثابت شده است تکامل و تعالی همراه با دردسر و رنج میسر می شود، اضافه کرد: هر زمانی ما در شرایط فشار و سختی قرار می گیریم اراده بیشتری برای تفکر، تعقل، تلاش و ممارست شکل می گیرد که در نهایت به رشد و موفقیت منتج می شود کمااینکه در این شرایط باید شبانه روز تلاش کرد چراکه تمام استعدادها و هنرها در این رنج ها نمایان خواهد شد .

ساکی با یادآوری این که آن چیزی که در شرایط کنونی برای ملت ما بسیار خطرناک و مخرب خواهد بود بیش از این که ماهیت تحریم ها باشد جو روانی ویرانگر ناشی از آن است، گفت: ما ملتی هستیم که در طول تاریخ همواره ثابت کرده ایم که اهل مقاومت هستیم و پشت هم می ایستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو روانی تحریم مخرب‎تر از ماهیت آن است

جو روانی تحریم مخرب‎تر از ماهیت آن است