مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 16:062018-09-26اجتماعي

بازدید تولیت آستان علوی از مراحل تکمیل صحن حضرت زهرا(س)+ عکس


تولیت حرم مطهر علوی به همراه معاون فنی و مهندسی ستاد بازسازی عتبات عالیات از مراحل پیشرفت طرح توسعه حرم امام علی(ع) مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) بازدید کردند.

- بازدید تولیت آستان علوی از مراحل تکمیل صحن حضرت زهرا(س)+ عکس تولیت حرم مطهر علوی به همراه معاون فنی و مهندسی ستاد بازسازی عتبات عالیات از مراحل پیشرفت طرح توسعه حرم امام علی(ع) مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگره فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، محیطی دلنشین در جوار حرم علوی و بخشی از طرح توسعه جامع این حرم است که چند سالی است چشم ها را نوازش داده و در ماه های آینده رخ نقاب برداشته و میزبانی از زائران امیرالمومنین (ع) را تسهیل می کند.

محوطه این صحن، از محل مقام حضرت زین العابدین (ع) شروع شده تا محل فعلی حرم مطهر امیرالمومنین(ع) ادامه می یابد و طراحی آن به نحوی است که 60درصد زائرین ورودی به حرم مطهر از همین ورودی وارد شوند.

یوسف الشیخ راضی تولیت حرم مطهر علوی به همراه سیدحسن خوش رو معاون فنی و مهندسی ستاد بازسازی عتبات عالیات از مراحل پیشرفت طرح توسعه حرم امام علی(ع) مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا( س) بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید تولیت آستان علوی از مراحل تکمیل صحن حضرت زهرا(س)+ عکس

بازدید تولیت آستان علوی از مراحل تکمیل صحن حضرت زهرا(س)+ عکس