مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 15:552018-09-26دانش

نگرانی معاون وزیر علوم از سربار دولت شدن دانش آموختگان دکتری


امروز حدود 100 هزار دانشجوی دانشجوی دکتری در کشور داریم و سالانه 20 هزار نفر فارغ التحصیل دکتری را تحویل جامعه می دهیم.

- معاون آموزشی وزارت علوم گفت: امروز حدود 100 هزار دانشجوی دانشجوی دکتری در کشور داریم و سالانه 20 هزار نفر فارغ التحصیل دکتری را تحویل جامعه می دهیم.

اکثریت این افراد هم به خاطر عضویت در هیئت علمی دانشگاه ها دکتری گرفته اند در حالیکه سالانه نهایتا 5000 نفر از آنها جذب و بقیه سربار دولت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان که در دانشگاه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: همدلی ، همراهی و همبستگی مدیران استان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نویدبخش انجام کارهای بزرگ برای اعتلای آموزش عالی در سطح استان و منطقه است.

وی با اشاره به نامه روزولت به یکی از دانشمندان هم عصر خود که حاوی سوالات متعدد برای دست یافتن به رمز و راز پیشرفت های همه جانبه بود، گفت: نقطه مشترک جواب های آن دانشمند توجه به نخبگان و دانشمندان و دانشمندان بود.

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید مرجعیت علمی و تخصصی داشته باشند و سایر زیرنظام ها را تحت پوشش قرار دهند، تصریح کرد: دانشگاهیان باید در شرایط کنونی که کشور ایران زیر فشار مستکبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی معاون وزیر علوم از سربار دولت شدن دانش آموختگان دکتری

نگرانی معاون وزیر علوم از سربار دولت شدن دانش آموختگان دکتری