مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 15:552018-09-26اقتصادي

استمداد معاون بهزیستی همدان برای خرید اقلام ضروری


معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان خرید اقلام ضروری همانند سمعک، ویلچر، داروهای ضروری به ویژه داروی بیماران اعصاب و روان و پوشک برای بهزیستی را ضروری دانست.

- فریدالدین حجت الاسلامی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این وسایل، جزء وسایلی هستند که باید در اولویت وزارت بهداشت قرار گیرند تا سازمان های مربوطه با ارز دولتی این اقلام را خریداری کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت ویلچر برای مددجویان، خاطرنشان کرد: با توجه به وارداتی بودن قطعات ویلچر، قیمت این وسیله تا قبل از گرانی ها 75 هزار تومان بوده که با شرایط اقتصادی موجود به یک میلیون تومان افزایش پیداکرده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه امسال فردی پشت نوبت برای کاشت حلزون نداریم، تشریح کرد: سال گذشته 40 مورد عمل کاشت حلزون و 30 مورد عمل تعمیرات و امسال 17 مورد عمل کاشت حلزون داشتیم.

وی در رابطه با کسانی که برای کاشت حلزون در اولویت هستند اظهار کرد: تمام تلاش ها برای شناسایی سریع و بهبود کودکان زیر 6 سال است تا هنگام ورود به مدرسه مشکلی نداشته باشند.

وی در تشریح کاشت حلزون و بهبود کودکان زیر 6 سال گفت: 95 درصد عمل های کاشت حلزون و کمک سازمان به کودکان زیر 6 سال است به طوری که پس از عمل برای کودکان زیر 3 سال، این افراد تا سن 6 سالگی به مراکز گفتاری معرفی می شوند تا بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمداد معاون بهزیستی همدان برای خرید اقلام ضروری

استمداد معاون بهزیستی همدان برای خرید اقلام ضروری