مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 15:422018-09-26بين الملل

هاآرتص: روسیه هیأت اسراییلی را به مسکو راه نداد


دولت روسیه با نپذیرفتن تصمیم رژیم صهیونیستی برای اعزام هیأتی عالی رتبه جهت توضیح درباره انهدام هواپیمای روسی در سوریه، از آنها خواست توضیحاتشان را غیرحضوری ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در میانه وضعیت متشنج روابط روسیه با رژیم صهیونیستی، این بار مسکو به یک هیأت اسراییلی اجازه ورود و صحبت درباره واقعه سقوط هواپیمای ایلوشین را نداد.

پیش از بیانیه روسیه درباره تحویل دادن سامانه های پدافند موشکی S-300 به ارتش سوریه و تماس تلفنی پر تنش سران تل آویو و مسکو، رژیم صهیونیستی هیأتی شامل وزیر جنگ و مشاور امنیت داخلی خود را برای اعزام به روسیه آماده کرده بود، اما مسکو اجازه چنین سفری را نداد.

به نوشته روزنامه هاآرتص تل آویو قصد داشته با اعزام این هیأت، اقدام خلبان جنگنده اسراییلی در مخفی شدن پشت هواپیمای روسی در جریان حمله به لاذقیه را رفع و رجوع کند، اما مسکو با نپذیرفتن این هیأت، از تل آویو خواست اگر توضیحی دارند، غیرحضوری ارائه کنند.

هفته گذشته یک فروند هواپیمای IL-20 متعلق به نیروی هوایی روسیه هنگام گشت زنی با 15 خدمه بر فراز لاذقیه به خاطر اقدام فریبکارانه خلبان جنگنده صهیونیست، مقابل آتش سامانه های پدافند موشکی سوریه قرار گرفته و منهدم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: روسیه هیأت اسراییلی را به مسکو راه نداد

هاآرتص: روسیه هیأت اسراییلی را به مسکو راه نداد