مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 15:272018-09-26سياسي

داستان سلاح های ابتکاری آقامصیب/ چندین بار مجروح شد اما از پا ننشست


شهیدان علی چیت سازیان، مصیب مجیدی و ستار ابراهیمی سه سردار عشق و دلدادگی هستند که نگاهی به زندگی و سیره آنها برای امروز و نسل جدید می تواند سوالات بسیاری را پاسخ دهد.

- شهیدان چیت سازیان، مجیدی و ابراهیمی، سرداران عشق و دلدادگیداستان سلاح های ابتکاری آقامصیب/ چندین بار مجروح شد اما از پا ننشست شهیدان علی چیت سازیان، مصیب مجیدی و ستار ابراهیمی سه سردار عشق و دلدادگی هستند که نگاهی به زندگی و سیره آنها برای امروز و نسل جدید می تواند سوالات بسیاری را پاسخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شاید در 30 سالی که از پایان هشت سال جنگ تحمیلی می گذرد حداقل در استان همدان به شهیدانی چون چیت سازان، مجیدی و حاج ستار ابراهیمی بیشتر از سایر شهدا توجه شده باشد و از آنان بیشتر شنیده باشیم.

قطعاً این اتفاق بدون دلیل نیست و ابعاد شخصیتی سه سردار عشق و دلدادگی باعث شده که بتوانیم درباره آنها بیشتر سخن بگوییم و به بررسی بیشتری بپردازیم.

این شخصیت استثنایی شهید حاج ستار ابراهیمی است که موجب می شود بهناز ضرابی اثر شگرف دختر شینا را خلق کند و به تقریظ مقام معظم رهبری برسد.

بدون تردید شهید مصیب مجیدی جایگاهی دارد که راه شهادت را به دلاورمردی چون علی چیت سازیان نشان می دهد و چنین مردی که داستان شجاعتش هنوز هم بر جان و تن دشمنان این آب وخاک لرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان سلاح های ابتکاری آقامصیب/ چندین بار مجروح شد اما از پا ننشست

داستان سلاح های ابتکاری آقامصیب/ چندین بار مجروح شد اما از پا ننشست