مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:452018-09-26سياسي

مردم ایران و منطقه، به اظهارات سراسر دروغ و مضحک ترامپ می خندند


سرلشکر جعفری در واکنش به اظهارات سخیف ترامپ با تاکید بر اینکه آمریکا نماد ستم در عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آن هستند، - گفت: مطمئن باشید مردم ایران و منطقه، به این اظهارات سراسر دروغ و مضحک شما نیز می خندند، لکن صدای خنده های آنان را از راه دور نمی شنوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره سلمان فارسی، با اشاره به اظهارات سخیف و نامتعارف شب گذشته ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: بذر آشوب، مرگ و ویرانی را شما و دولتهای مرتجع طرفدار شما در منطقه می پراکنید.

جنایت های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و دولت های حامی نظام سلطه در فلسطین، سوریه ،عراق و ایران هرگز از یاد مردم مسلمان و غیر مسلمان این کشورها نخواهد رفت.

وی افزود: مردم انقلابی و آزادی خواه یمن هر روز شاهد تکرار این جنایت ها و به خاک و خون کشیده شدن مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی گناه خود هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شب گذشته در سازمان ملل، حضار به سخنان سخیف شما خندیدند، تصریح کرد: شما خنده های آنها را دیدید و شنیدید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران و منطقه، به اظهارات سراسر دروغ و مضحک ترامپ می خندند

مردم ایران و منطقه، به اظهارات سراسر دروغ و مضحک ترامپ می خندند