مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:402018-09-26سياسي

مردم تا رونق گرفتن اقتصاد غیرنفتی صبور باشند


اگر بر درون و قابلیت های درون تکیه می کردیم آنقدر فشارها زیاد نبود، مردم باید صبور باشند تا اقتصاد غیر نفتی رونق گیرد و پویاتر شود.

- یک عضو فراکسیون امید گفت: اگر بر درون و قابلیت های درون تکیه می کردیم آنقدر فشارها زیاد نبود، مردم باید صبور باشند تا اقتصاد غیر نفتی رونق گیرد و پویاتر شود.

عبدالله حاتمیان در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه موضع آقای روحانی در سازمان ملل، موضعی خردمندانه و بدون تنش بود، اظهار کرد: سخنرانی رییس جمهور به طور کلی مثبت بود، اما آقای ترامپ بر اسب غرور سوار است و یکه تازی می کند.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: ترامپ و دیگران با این رفتارها و واکنش ها به دنبال این هستند که بر اثر این تحریم ها و گرانی ها که ناجوانمردانه بر ملت تحمیل می کنند و رفتارهای احمقانه ای مانند حمله تروریستی در اهواز، مردم ایران بترسند و به تزلزل بیفتند.

وی یادآور شد: من معتقدم ضمن اینکه ما باید به داخل تکیه کنیم و سایه بان آرامش خود باشیم، باید وحدت داخلی را محکم تر از قبل حفظ کنیم و در این شرایط سخت اقتصادی مردم را دریابیم و هرچه سریع تر بسته های حمایتی را تهیه کنیم و تدبیری برای وضعیت کنونی مردم انجام دهیم.

این نماینده مجلس افزود: حضور دولت برای حفظ وحدت در این شرایط بسیار لازم است و از مردم خواهشمندم پیرامون بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تا رونق گرفتن اقتصاد غیرنفتی صبور باشند

مردم تا رونق گرفتن اقتصاد غیرنفتی صبور باشند