مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:272018-09-26اقتصادي

«تأمین قطعه و لاستیک» مشکل اصلی کامیون داران/ لیست اقداماتی که از بار مشکلات کم کرد


به گفته کامیون داران، در حال حاضر مشکل اصلی کامیون داران، تأمین قطعه، روغن و لاستیک است، قیمت قطعات در این مدت به سرعت رشد داشته و بعضاً با کمبود مواجه است و قیمت آن ها نیز دلاری تعیین می شود، - تأمین قطعه و لاستیک مشکل اصلی کامیون داران/ لیست اقداماتی که از بار مشکلات کم کرد به گفته کامیون داران، در حال حاضر مشکل اصلی کامیون داران، تأمین قطعه، روغن و لاستیک است، قیمت قطعات در این مدت به سرعت رشد داشته و بعضاً با کمبود مواجه است و قیمت آن ها نیز دلاری تعیین می شود، در حالی که درآمدها به ریال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روزهای اخیر بار دیگر اخبار ضد و نقیضی درباره اعتراضات صنفی کامیون داران شنیده شد و حواشی مختلفی به همراه داشته است.

حرکتی که لازم است پیش از آنکه این مشکل مجدداً فراگیر شود، مسؤولان امر چاره ای برای رفع آن بیندیشند؛ البته شاید لازم باشد رفتارهای مشکوکی که با اجبار رانندگان و ناامن کردن جاده ها و ترمینال های باربری سعی در اخلال در نظم اقتصادی کشور دارند نیز به صورت جدی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

این برای دومین بار در سال جاری است که کامیون داران نسبت به مشکلاتی حوزه فعالیتی خود اعتراض دارند؛ در دوره قبل، عدم افزایش متناسب نرخ کرایه، مشکلات بیمه ای، دلالی در توزیع بارنامه ها و تأمین قطعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تأمین قطعه و لاستیک» مشکل اصلی کامیون داران/ لیست اقداماتی که از بار مشکلات کم کرد

«تأمین قطعه و لاستیک» مشکل اصلی کامیون داران/ لیست اقداماتی که از بار مشکلات کم کرد