مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:222018-09-26اجتماعي

کربلا با دفاع مقدس تلفیق شد بارانی از دکورها و شعارهای متفاوت+تصویر


سال گذشته بود که هیأت باران دکور و شعار متفاوتی را انتخاب کرد، «چقدر کربلا که پشت سر چقدر کربلا که پیش روست» انتخاب کرد و این طرح برگزیده در سومین فراخوان گرافیک محیطی هیأت های سراسر کشور در سال 96 شد.

- سال گذشته بود که هیأت باران دکور و شعار متفاوتی را انتخاب کرد، چقدر کربلا که پشت سر چقدر کربلا که پیش روست انتخاب کرد و این طرح برگزیده در سومین فراخوان گرافیک محیطی هیأت های سراسر کشور در سال 96 شد.

مجله فارس پلاس اصفهان: سال گذشته بود که هیأت باران که در دهه اول محرم الحرام مراسمات بزرگی برگزار می کند، دکور و شعار متفاوتی را انتخاب کرد.

چقدر کربلا که پشت سر چقدر کربلا که پیش روست شعار این هیأت دانش آموزی بود و آن ها دکور متفاوتی را نسبت به این شعار طراحی و اجرا کردند که این طرح برگزیده در سومین فراخوان گرافیک محیطی هیأت های سراسر کشور در سال 96 شد.

تلفیق صحنه کربلا با دفاع مقدس کل یوم کربلا و کل یوم عاشورا را به ناخودآگاه در ذهن تداعی می کرد و این روایت را در ذهن ها جای می انداخت.

امسال هیأت های بزرگ برگزارکننده مراسمات دهه اول محرم الحرام در اصفهان کمتر به مقوله اقتصادی و جنگ اقتصادی پرداختند و به مفاهیم کلی تر پرداختند؛ مجموعه عاشوراییان که از پیشتازان این عرصه در اصفهان است، موضوع بی تفاوتی را در قالب #بی_تفاوت_نیستم مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کربلا با دفاع مقدس تلفیق شد بارانی از دکورها و شعارهای متفاوت+تصویر

کربلا با دفاع مقدس تلفیق شد بارانی از دکورها و شعارهای متفاوت+تصویر