مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:202018-09-26اجتماعي

ویزای زائران اربعین آذربایجان شرقی و غربی در تبریز صادر می شود


مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی با بیان این که نمایندگی موقت سفارت عراق از امروز در تبریز مستقر شده و به محض شروع ثبت نام، صدور روادید اربعین را انجام خواهد داد، - افزود: ویزای زائران استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی توسط این نمایندگی صادر خواهد شد.

امیر روحی ملکی در گفت‎ وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بودن حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی، گفت: در مورد هزینه نهایی صدور روادید اربعین، نامه ای نوشته شده که اگر امروز موارد به طور قطعی تایید شود، احتمالا ثبت نام از فردا در سامانه ی سماح شروع می شود.

وی با تاکید بر این که برای زیارت اربعین و سفر به عتبات عالیات عراق در این ایام داشتن گذرنامه و اخذ ویزا ضروری است، گفت: کلیه دفاتر زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت قادر به ثبت نام و اخذ روادید اربعین خواهند بود و مردم به هیچ عنوان به دفاتر زیارتی غیرمجاز مراجعه نکنند.

وی در این رابطه اظهار کرد: زائرانی که بصورت مستیقم به سامانه ی سماح مراجعه می کنند، باید در سامانه یکی از دفاتر یا شرکت های زیارتی را انتخاب کرده و برای تکمیل ثبت نام به دفتر زیارتی مراجعه کنند.

روحی ملکی با بیان اینکه زائران هیچ وجهی به صورت نقدی به دفاتر و شرکت های زیارتی در مورد زیارت اربعین پرداخت نکنند، افزود: این اقدام فقط از طریق درگاه اینترنتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزای زائران اربعین آذربایجان شرقی و غربی در تبریز صادر می شود

ویزای زائران اربعین آذربایجان شرقی و غربی در تبریز صادر می شود