مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:142018-09-26دانش

مشاور رییس دانشگاه آزاد در امور زنان و خانواده منصوب شد


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی مشاور رییس این دانشگاه در امور زنان و خانواده و رییس کارگروه ویژه این امور را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی نفیسه فیاض بخش را به سمت مشاور رییس دانشگاه در امور زنان و خانواده و رییس کارگروه ویژه این امور را منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده سرکارعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در امور زنان و خانواده و رییس کارگروه ویژه این امور منصوب می ­شوید.

انتظار می­ رود با بهره­ گیری شایسته از توانمندی سرمایه­ های انسانی دانشگاه به عنوان یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی که نقش بی بدیلی در ارتقاء آموزشی و فرهنگی کشور ایفا می ­کند و با توجه به اینکه بیش از نیمی از دانشجویان دانشگاه را دختران و درصد بسیار بالایی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه را بانوان تشکیل می دهند و با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و تقویت بنیان خانواده و همچنین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص، نسبت به راه اندازی دانشگاه مادران اقدامات لازم را انجام دهید؛ شایسته است به گونه ای برنامه ریزی داشته باشید که تحصیل مادران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییس دانشگاه آزاد در امور زنان و خانواده منصوب شد

مشاور رییس دانشگاه آزاد در امور زنان و خانواده منصوب شد