مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 14:002018-09-26فرهنگي

آغاز «مرثیه ای برای آقای ع» از فردا در «مهرگان»


نمایش «مرثیه ای برای آقای ع » نوشته سپیده قربانی و کارگردانی سمیرا آقایی از روز پنجشنبه 5 مهر در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود.

- نمایش مرثیه ای برای آقای ع نوشته سپیده قربانی و کارگردانی سمیرا آقایی از روز پنجشنبه 5 مهر در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایش به ماجرای خانه ای قدیمی در مناطق جنوبی شهر تهران می پردازد که تعدادی بزهکار در آن زندگی می کنند.

یک نویسنده که تازه از شهرستان به تهران آمده اند در این خانه ساکن می شوند و .

سمیرا آقایی از دانش آموختگان آموزشگاه سمندریان کارگردان این اثر و مهدی حسینی، وحید حافظی،سمیراآقایی،عقیل تقی زاده و سامان هاشمی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

مهناز اکرمی ( دستیار کارگردان)، الهام دهقان(مجری طرح)،محمد موسوی( طراح صحنه)،علیرضا نوروزی(طرح لباس)، مسعود غنی آبادی( طراح گریم)، آرمان جمالی فر(آهنگساز و ساخت کلیپ)، مهدی آشنا(عکاس)، کامیار بهزادی نسب( عکاس پشت صحنه)و دانیال اربابی( روابط عمومی) از دیگر عوامل این اثر هستند.

نمایش مرثیه ای برای آقای ع از پنجشنبه 5 مهر تا 12 آبان ساعت 19:30 در سالن شماره 2 خانه نمایش مهرگان به نشانی خیابان انقلاب،بن بست اول،پلاک 5 روی صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز «مرثیه ای برای آقای ع» از فردا در «مهرگان»

آغاز «مرثیه ای برای آقای ع» از فردا در «مهرگان»