مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:502018-09-26فرهنگي

تبلیغات فیلم ها در فضای مجازی منوط به مجوز شد


محمدرضا فرجی با ابلاغ بخشنامه ای به پخش کنندگان سینما اعلام کرد: هرگونه تبلیغات فیلم های سینمایی در فضای مجازی منوط به کسب مجوز و اخذ تعهدنامه تبلیغات از تهیه کننده و پخش کننده اثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی ، بصری، مدیرکل دفتر سینمای حرفه ای طی نامه ای خطاب به علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان و توزیع فیلم و ارسال تصویر تعهدنامه تبلیغات در فضای مجازی اعلام کرد: نظر به اقدامات اخیر بعضی از دفاتر پخش فیلم یا صاحبان آثار، درخصوص تبلیغات غیرمجاز و غیر متعارف که بعضا از صحنه های حذف شده فیلم و یا ترانه های غیرمجاز به منظور تبلیغ در شبکه های مجازی با هدف جذب مخاطب و تماشاگر اقدام نموده اند، به پیوست تصویر تعهدنامه تبلیغات در فضای مجازی جهت مزید اطلاع و ابلاغ به کلیه دفاتر تولید و پخش فیلم ارسال می گردد.

وی در ادامه این ابلاغیه افزود: با توجه به اینکه مسئولیت های ناشی از اکران و نمایش فیلم در سینماهای کشور بر عهده تهیه کننده و پخش کننده فیلم است، مسئولیتهای مطروحه در نامه فوق الذکر متوجه ایشان بوده و حسب ضوابط و مقررات پاسخگو خواهند بود.

فرجی تاکید کرد: بدیهی است این اداره کل پس از ابلاغ این دستورالعمل، نسبت به تخلف احتمالی عوامل فیلم های سینمایی براساس ضوابط و مقررات مربوطه در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات فیلم ها در فضای مجازی منوط به مجوز شد

تبلیغات فیلم ها در فضای مجازی منوط به مجوز شد