مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:402018-09-26بين الملل

اذعان ماتیس به تلفات شدید ارتش افغانستان در یک سال و نیم اخیر


وزیر دفاع آمریکا در واکنش به افزایش شدید تلفات نیرو های امنیتی افغانستان گفت که واشنگتن تغییر تاکتیک های نظامی خود را در این کشور بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه پاکستان، ژنرال جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در واکنش به افزایش تلفات نیرو های امنیتی افغان تغییرانی را در تاکتیک های خود ایجاد می کند.

ماتیس اظهار داشت: ماموریت حمایت قاطع که بر آموزش، مشورت دهی و کمک به نیرو های امنیتی افغان متمرکز است ارائه کمک های بیشتر به نیرو ها در مناطق مختلف را آغاز کرده است۔ وی، اما جزییات بیشتری را در این باره ارائه نکرد.

وزیر دفاع آمریکا به خبرنگاران مستقر در پنتاگون گفت: ارتش افغانستان در یک سال و نیم گذشته تلفات شدیدی را متحمل شده است.

اظهارات ماتیس در حالی مطرح شده است که طارق شاه بهرامی وزیر دفاع افغانستان اخیرا در سنای این کشور گفت: در ماه گذشته در درگیری با مخالفان دولت افغانستان 513 نیروی ارتش کشته و 718 تن نیز زخمی شدند.

چندی پیش نیز روزنامه نیویورک تایمز به نقل از شماری از دیپلمات های خارجی گزارش داد که تنها در هفته گذشته بیش از 400 نیروی امنیتی افغان در درگیری با مخالفان دولت این کشور کشته شدند و این امر سبب کاهش شدید جذب نیرو های جدید برای ارتش و پلیس افغانستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان ماتیس به تلفات شدید ارتش افغانستان در یک سال و نیم اخیر

اذعان ماتیس به تلفات شدید ارتش افغانستان در یک سال و نیم اخیر