مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:202018-09-26بين الملل

عباس: ضرورت برگزاری کنفرانسی بین المللی برای صلح حس می شود


رییس تشکیلات خودگردان ضمن اعلام اینکه مسأله فلسطین در سخت ترین وضعیت خود قرار دارد، گفت، تلاش ها تا ایجاد دولت مستقل فلسطین با مرکزیت قدس شرقی ادامه پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین که برای سخنرانی در برابر مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته، با تعدادی از اتباع فلسطینی در آمریکا دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما ، عباس گفت: مسأله فلسطین امروز در سخت ترین شرایط خود قرار دارد، اما ما ناامید نخواهیم شد و تا تحقق اهداف، ایجاد دولت مستقل فلسطین با مرکزیت قدس شریف ایستادگی خواهیم کرد.

رییس تشکیلات خودگردان تأکید کرد دولت آمریکا با اقداماتی مانند به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل، انتقال سفارتش از تل آویو به قدس، برداشتن پرونده آوارگان از میز مذاکرات، قطع کمک های آنروا (آژانس امداد و کاریابی ویژه آوارگان فلسطینی) خودش را به عنوان تنها میانجی برای روند صلح کنار زد و به همین دلیل اکنون ضرورت برگزاری کنفرانسی بین المللی برای صلح حس می شود تا از خلال آن سازوکاری بین المللی برای نظارت روند صلح اتخاذ شود.

محمود عباس تأکید کرد دیگر نمی توان در قبال اقدامات خطرناک تل آویو از قبیل: ادامه شهرک سازی و ادامه تجاوز ها علیه فلسطینی ها سکوت کرد و تلاش ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: ضرورت برگزاری کنفرانسی بین المللی برای صلح حس می شود

عباس: ضرورت برگزاری کنفرانسی بین المللی برای صلح حس می شود