مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:022018-09-26بين الملل

اولین مستند از حمله تروریستی اهواز در تلویزیون


جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «360 درجه» به ماجرای حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت مردم و سربازان بی گناه می پردازد.

- جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه به ماجرای حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت مردم و سربازان بی گناه می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صدای تیراندازی های ناگهانی و پشت سر هم در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز خیلی زود رسانه های ایران و جهان را پر کرد.

تروریست ها جایگاه محل سخنرانی، جایگاه مردم عادی و یگان های رژه رونده را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از سربازان شد.

گروهک الاحوازیه اولین گروهی بود که مسئولیت اقدام تروریستی اهواز را بر عهده گرفت و بعد از آن داعش هم به جمع مسئولان حمله اضافه شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با نیرنگ دشمنان، گروهک های زیادی علم تجزیه طلبی را در کشور بلند کردند.

در این میان، گروهی از عوامل وهابی با نام جبهه خلق عرب با بمب گذاری، ترور و اقدامات تروریستی در منطقه خرمشهر به کشتار مردم اقدام کردند.

گروه الاحوازیه با تمسک به قوم گرایی عربی اعتقاد دارند که از سال 1925میلادی، فارس ها منطقه الاحواز را اشغال کرده و اکنون باید فارس ها به اشغال اهواز پایان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مستند از حمله تروریستی اهواز در تلویزیون

اولین مستند از حمله تروریستی اهواز در تلویزیون