مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 12:452018-09-26سياسي

خرم: اگر روحانی جواب «های» را «هوی» می داد، می باخت


یک کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: رییس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل به هتاکی های ترامپ پاسخ های منطقی، دیپلماتیک داد و سخنانی منطقی و مودبانه را بیان کرد.

- سید علی خرم در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی خود از سخنرانی رییس جمهور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: برگزاری نشست وزیران خارجه 1+4 به لحاظ سیاسی و اقتصادی و توافق انجام شده برای ایجاد سازمانی به منظور نقل و انتقال پول ایران به جای سوییفت به نوعی پشتیبان خوبی برای ایران شد.

در واقع حسابی با مشارکت اتحادیه اروپا، روسیه و چین ایجاد می شود تا ایران بتواند به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی که ایران مورد تحریم قرار گرفته، گشایش خیلی خوبی است و مهم تر از آن، از نظر سیاسی تو دهنی برای دونالد ترامپ بود، لذا از خانم موگرینی و 1+4 که این اقدام را انجام دادند باید قدردانی کرد که برای ایران، از لحاظ روحی و روانی و پرستیژ در جهان خیلی کارا بود.

این کارشناس مسائل بین الملل همچنین بیان کرد: آقای روحانی سخنرانی خود را خیلی خوب شروع کرد و به هتاکی های ترامپ پاسخ های منطقی و دیپلماتیک داد، در حالی که اگر روحانی به سبک ترامپ می خواست جواب های را هوی دهد قطعا می باخت، به خاطر این که جهان و کسانی که در اجلاس نشسته بودند به اندازه کافی تحت تاثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم: اگر روحانی جواب «های» را «هوی» می داد، می باخت

خرم: اگر روحانی جواب «های» را «هوی» می داد، می باخت