مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 11:302018-09-26سياسي

درباره گرانی به مسؤولان مکرر تذکر داده ایم/گوش شنوایی نیست


یکی از مراجع تقلید با انتقاد از وضعیت گرانی کالاها و افزایش ساعتی قیمت ها گفت: در این خصوص بارها به مسؤولان تذکر داده ایم ولی گویا گوش شنوایی برای حل مشکلات نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم به وضعیت جامعه و گرانی های افسارگسیخته اشاره کرد و گفت: در این خصوص به مسؤولان مکرر تذکر داده ایم ولی گوش شنوایی نیست؛ گاهی اوقات هم توجه می شود ولی کاری نمی توانند انجام دهند و گاهی نیز می توانند کاری انجام دهند ولی انجام نمی دهند.

وی با انتقاد از ساعتی بودن قیمت ها خاطرنشان کرد: برخی نیز در این میان به سوء استفاده می پردازند هرچند بسیاری از افراد جامعه مانند کارمندان، کارگران، بازنشستگان و طلاب که در وضع مالی پایینی قرار دارند به سختی زندگی می کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه نباید حوزویان در برابر مشکلات ساکت باشند، اظهار کرد: باید با مردم همدردی کرد چراکه مردم از گرانی ها گلایه دارند و در همین خصوص باید به مسؤولان مرتبط تذکر داد.

وی با اشاره به دشمنی عجیب دشمنان اسلام با حوزه و حوزویان بیان کرد: علت این دشمنی ضرباتی است که دشمنان از ناحیه حوزه خورده اند؛ حوزه علمیه همیشه در داخل و خارج کشور دشمنان زیادی دارد که علت این عداوت ها نیز ضرباتی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره گرانی به مسؤولان مکرر تذکر داده ایم/گوش شنوایی نیست

درباره گرانی به مسؤولان مکرر تذکر داده ایم/گوش شنوایی نیست