مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 10:452018-09-26بين الملل

وزیر اسراییلی: حسن نصرالله با آتش بازی می کند


وزیر اطلاعات و حمل و نقل رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دبیرکل حزب الله لبنان با آتش بازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عبری زبان معاریو ، یسراییل کاتس، وزیر اطلاعات و حمل و نقل رژیم صهیونیستی و همسر وی از حدود 4000 فعال در حزب لیکود در منزلشان در روستای کفار آخیم میزبانی کردند.

این روزنامه اسراییلی به نقل از کاتس نوشت: دولت اسراییل برای دولت روسیه متاسف است چراکه جزییات تحقیقات نیروی هوایی خود را در خصوص سقوط هواپیمای ترابری نظامی روس ارائه کرد که جای هیچ شکی را باقی نمی گذارد که اسراییل رابطه مستقیم یا غیرمستقیمی با سقوط هواپیمای روسی ندارد.

کاتس تجاوزات اسراییل و حملاتش در سوریه را با این اظهارات فرافکنانه این گونه توجیه کرد: اگر ایران اقدام به انتقال سلاح و موشک های پیشرفته به سوریه نمی کرد هرگز گروه های شبه نظامی شیعه اسراییل را تهدید نمی کردند و سلاحی از خاک سوریه به دست حزب الله نمی رسید و اسراییل نیز به دنبال این سلاح ها و نابودی آنها در سوریه نبود و فعالیت هایش را متوقف می کرد اما نقش ایران در سوریه متوقف نشد و اسراییل نیز به هر نحوی به حمایت از امنیت خود ادامه خواهد داد.

وی همچنین تاکید کرد: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، همراه ایران و بشار اسد، رییس جمهوری سوریه با آتش بازی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی: حسن نصرالله با آتش بازی می کند

وزیر اسراییلی: حسن نصرالله با آتش بازی می کند