مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 10:252018-09-26سياسي

برگزاری مسابقات کدکاپ شریف برای استخدام برنامه نویسان ماهر در کشور


چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی کشوری کدکاپ شریف به همت مرکز نوآوری شریف و با هدف استخدام برنامه نویسان با مهارت در شرکت ها طی مهر و آبان ماه امسال برگزار می شود.

- برگزاری مسابقات "کدکاپ شریف" برای استخدام برنامه نویسان ماهر در کشور چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی کشوری "کدکاپ شریف" به همت مرکز نوآوری شریف و با هدف استخدام برنامه نویسان با مهارت در شرکت ها طی مهر و آبان ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدف از این مسابقات سنجش مهارت برنامه نویسان، رقابت آن ها و در نهایت استخدام برنامه نویسان با مهارت در شرکت هاست.

این دوره از مسابقات، در 14 زبان برنامه نویسی پرکاربرد در قالب مسابقات الگوریتمی و همچنین در 8 تکنولوژی روز ایران و جهان شامل تکنولوژی های PHP، Laravel، Front-end، React،React Native ، Android، Python، Django برگزار می شود.

کدکاپ 4 اولین مسابقه برنامه نویسی کشور و حتی منطقه است که به صورت همزمان ده ها زبان برنامه نویسی و تکنولوژی پرکاربرد را در بر دارد.

تصحیح پاسخ های ارسالی شرکت کنندگان به صورت خودکار توسط سامانه داوری و مهارت سنجی Quera انجام می شود.

برنامه نویسان در هر سطحی از دانش فنی و تجربه کاری می توانند در این سلسله مسابقات شرکت کنند و علاوه بر محک زدن مهارت های برنامه نویسی خود و رقابت با سایر برنامه نویسان کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات کدکاپ شریف برای استخدام برنامه نویسان ماهر در کشور

برگزاری مسابقات کدکاپ شریف برای استخدام برنامه نویسان ماهر در کشور