مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 09:522018-09-26بين الملل

اطلاعاتی از انتقال مواد اولیه سلاح شیمیایی از اروپا به ادلب داریم


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور اطلاعاتی درباره انتقال مواد اولیه ساخت سلاح شیمیایی از کشورهای اروپایی به شهر ادلب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری المیادین، مسکو اطلاعاتی درباره انتقال مواد اولیه تولید سلاح های شیمیایی از کشور های اروپایی به شهر ادلب در اختیار دارد.

ولادیمیر ارماکوف، مدیر بخش منع گسترش و کنترل سلاح شیمیایی در وزارت خارجه روسیه اظهار داشت: عملیات آزادسازی استان ادلب می تواند به کشف مسائل بسیاری به ویژه اینکه مواد اولیه تولید سلاح های شیمیایی از کشور های اروپایی به این شهر منتقل شده اند، منجر شود.

وزارت دفاع روسیه نیز پیشتر تاکید کرده بود، مقدماتی برای انجام اقدامی تحریک آمیز با استفاده از سلاح شیمیایی در ادلب انجام شد که هدف از آن ایجاد بهانه ای برای دخالت نظامی علیه دمشق بود.

طبق اطلاعات ویژه ای که شبکه المیادین به آن ها دست یافت، کلاه سفید ها جهت آمادگی برای انجام یک حمله شیمیایی ساختگی در حومه ادلب آماده می شوند.

به گفته برخی منابع، 250 تن از این نیرو ها همراه با گروهی از شبه نظامیان خارجی در این حمله ساختگی شرکت خواهند کرد و برخی از مواد شیمیایی برای استفاده از آن ها به روستای مسیحی نشین حلوز واقع در نزدیکی جسر الشغور منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعاتی از انتقال مواد اولیه سلاح شیمیایی از اروپا به ادلب داریم

اطلاعاتی از انتقال مواد اولیه سلاح شیمیایی از اروپا به ادلب داریم