مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 09:052018-09-26اقتصادي

استاندار قزوین: مجوز سرمایه گذاران فاقد صلاحیت در انرژی های نو سلب می شود


مجوز سرمایه گذاران انرژی های نو که در طرح خود پیشرفت لازم را نداشته باشند باطل شده و به دیگران واگذار می شود.

- استاندار قزوین گفت: مجوز سرمایه گذاران انرژی های نو که در طرح خود پیشرفت لازم را نداشته باشند باطل شده و به دیگران واگذار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمحمد زاهدی در نشست ستاد سرمایه گذاری استان اظهار کرد: 64 مجوز برای احداث نیروگاه مولد مقیاس کوچک در استان صادرشده که از این تعداد 19 نیروگاه در استان به بهره برداری رسیده است.

وی با اعلام اینکه در انرژی بادی و خورشیدی نیز به ترتیب 26 و 33 مجوز بهره برداری در استان صادرشده است، ادامه داد: باید کمیته ای برای بررسی مجوز انرژی های نو در قزوین تشکیل شود تا برای سلب مجوز طرح های فاقد پیشرفت فیزیکی اقدام کنند.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیاز استان برای راه اندازی پایانه صادراتی افزود: با توجه به ظرفیت های صنعتی و کشاورزی استان راه اندازی یک پایانه صادراتی در قزوین ضروری است و باید هر چه سریع تر نسبت به صدور مجوز سرمایه گذاران در این زمینه اقدام کرد.

وی با اشاره به پایانه صادراتی خادم مولا در شهرستان البرز ابراز کرد: این پایانه طی سال های گذشته برای ایجاد زیرساخت های لازم از قبیل تأسیسات، انبار و سردخانه اقدام کرده بود، ولی کارگروه زیربنایی استان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: مجوز سرمایه گذاران فاقد صلاحیت در انرژی های نو سلب می شود

استاندار قزوین: مجوز سرمایه گذاران فاقد صلاحیت در انرژی های نو سلب می شود