مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 07:002018-09-26اقتصادي

به دنبال توسعه روابط اقتصادی با ایران هستیم


سفیر استرالیا در ایران ضمن همدردی با دولت و مردم ایران به دلیل از دست رفتن تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: دولت استرالیا نیز طی اطلاعیه ای این عملیات تروریستی را محکوم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمومی استانداری، یان بیگز در دیدار با استاندار قم، با اشاره به بازدیدهای چندباره خود از استان قم از جمله واحدهای صنعتی استان افزود: امیدواریم بتوانیم در بخش های مختلف از جمله صنعت و تامین تجهیزات صنایع با استان قم همکاری داشته باشیم.

سفیر استرالیا با بیان اینکه حدود 100 هزار ایرانی در کشور استرالیا اقامت دارند، افزود: به دنبال توسعه روابط علمی و فرهنگی و اقتصادی با ایران هستیم.

یان بیگز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه کشورها در جامعه بین الملل به دنبال حفظ توافق هسته ای هستند، گفت: بایستی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی با ایران اندیشیده شود.

وی با اشاره به فشارهای خارجی به سردمداری ایالات متحده خصوصا در بخش های اقتصادی، مقاومت مردم ایران در برهه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: جمعیت جوان ایران می توانند از این فشارهای اقتصادی نیز با موفقیت بیرون بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توسعه روابط اقتصادی با ایران هستیم

به دنبال توسعه روابط اقتصادی با ایران هستیم