مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 02:512018-09-25بين الملل

آمریکا در گزارشی تازه، اتهاماتی تکراری علیه ایران مطرح کرد


وزارت خارجه آمریکا در گزارشی جدید که تماما به ایران اختصاص دارد، بار دیگر اتهامات تکراری واشنگتن علیه ایران را مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، کارگروه تازه تأسیس ایران در وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه گزارشی را منتشر کرد که مملوء است از اتهاماتی تکراری که واشنگتن بارها علیه ایران مطرح کرده است.

در این گزارش 48 صفحه ای که با عنوان رژیم قانون شکن منتشر شده، وزارت خارجه آمریکا ایران را به حمایت از تروریسم ، توسعه برنامه موشکی، فعالیت های مالی غیرقانونی ، ایجاد تهدید برای امنیت دریایی ، تهدید امنیت سایبری ، نقض حقوق بشر و سوء استفاده از محیط زیست متهم کرده است.

مایک پامپئو وزیر خارجه کنونی آمریکا پارسال زمانی که ریاست آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) را بر عهده داشت، در نشستی به میزبانی لابی ضدایرانی بنیاد دفاع از دموکراسی ها گفت یکی از روش های مد نظر واشنگتن برای اعمال فشار به تهران کنار زدن پرده از فعالیت های ایران است.

او روز سه شنبه همزمان با انتشار گزارش کارگروه ایران هم در بیانیه ای گفت واشنگتن سابقه کامل ایران در زمینه عملکرد داخلی و خارجی را منتشر کرده و قصد دارد تا زمانی که ایران شروط 12 گانه آمریکا را بپذیرد، به فشار به تهران ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در گزارشی تازه، اتهاماتی تکراری علیه ایران مطرح کرد

آمریکا در گزارشی تازه، اتهاماتی تکراری علیه ایران مطرح کرد