مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 00:462018-09-25ورزشي

آقا میرزایی: دیدار با رهبری خستگی را از تنمان درآورد/ قویدل: انگیزه مان دوچندان شد


دو مدال آور گیلانی بازی های آسیایی جاکارتا با اشاره به دیدار صمیمانه با رهبر معظم انقلاب گفتند: برای نخستین بار در زندگی مان موفق شدیم از نزدیک حضرت آقا را زیارت کنیم که حلاوت و شیرینی خاصی داشت.

- دارندگان مدال برنز جاکارتا از دیدار با رهبر انقلاب می گویندآقا میرزایی: دیدار با رهبری خستگی را از تنمان درآورد/ قویدل: انگیزه مان دوچندان شد دو مدال آور گیلانی بازی های آسیایی جاکارتا با اشاره به دیدار صمیمانه با رهبر معظم انقلاب گفتند: برای نخستین بار در زندگی مان موفق شدیم از نزدیک حضرت آقا را زیارت کنیم که حلاوت و شیرینی خاصی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر روز گذشته (دوشنبه) جمعی از مدال آوران کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا دیداری صمیمانه با رهبر معظم انقلاب داشتند.

   دیدار با رهبری خستگی را از تنمان درآورد دارنده مدال برنز کایاک چهارنفره مسابقات آسیایی جاکارتا با بیان اینکه برای نخستین بار موفق به دیدار رهبر انقلاب شده است در گفتگو با خبرگزاری فارس در رشت اظهار کرد: این دیدار در فضایی صمیمانه و پرمهر برگزار شد و لحظات وصف ناپذیری برایمان رقم خورد.

علی آقامیرزایی با اشاره به اینکه دیدار با رهبری خستگی بازی های آسیایی جاکارتا را از تنمان درآورد تصریح کرد: حضرت آقا در این دیدار نصایح دلسوزانه و راهنما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقا میرزایی: دیدار با رهبری خستگی را از تنمان درآورد/ قویدل: انگیزه مان دوچندان شد

آقا میرزایی: دیدار با رهبری خستگی را از تنمان درآورد/ قویدل: انگیزه مان دوچندان شد