مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 00:462018-09-25اقتصادي

فیلیپ ای فاروجیو صنایع داروسازی بزرگ و بحران تجویز داروهای مخدر در آمریکا


محال است کانال های تلویزیون را پس و پیش کرد بی آنکه با انبوه آگهی هایی مواجه نشد که مردم را به سمت مصرف تمام داروهای موجود برای تقریبا هر ناخوشی تشویق می کنند - صنایع داروسازی بزرگ و بحران تجویز داروهای مخدر در آمریکا محال است کانال های تلویزیون را پس و پیش کرد بی آنکه با انبوه آگهی هایی مواجه نشد که مردم را به سمت مصرف تمام داروهای موجود برای تقریبا هر ناخوشی تشویق می کنند گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: برای وصل کردن نقطه ها به هم لازم نیست انسان نابغه باشد.

از سال 2012 به بعد انتشار آگهی های مربوط به تجویز داروها از سوی صنایع دارویی بزرگ به خصوص در تلویزیون تا 62 درصد رشد داشته است.

محال است کانال های تلویزیون را پس و پیش کرد بی آنکه با انبوه آگهی هایی مواجه نشد که مردم را به سمت مصرف تمام داروهای موجود برای تقریبا هر ناخوشی تشویق می کنند (خدا را شکر که قانون، چپاولگران صنایع بزرگ دارویی را ملزم کرده که مصرف کنندگان نادان را از اثرات جانبی داروها آگاه کنند).

در  این راستا بیایید فقط به یکی از آمارهای مربوط به ایالت آریزونا اشاره کنیم که در آن 949 نفر ظرف یک سال یعنی در سال 2017 در اثر مصرف داروهای مخدر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلیپ ای فاروجیو صنایع داروسازی بزرگ و بحران تجویز داروهای مخدر در آمریکا

فیلیپ ای فاروجیو صنایع داروسازی بزرگ و بحران تجویز داروهای مخدر در آمریکا