مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 22:002018-09-25سياسي

به میز مذاکره ای که خودتان برهم زدید، بازگردید


سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای تبیین مواضع کشورمان درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی در هفتادوسومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، - دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و الصلوه والسلام علی رسول الله و آله و صحبه خانم رییس، انتخاب شما را به ریاست هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تبریک می گویم.

امروز در شرایطی گرد هم آمده ایم که جهان، از خودسری و بی توجهی برخی از دولت ها به ارزش ها و نهادهای بین المللی در رنج است.

پیام حضور ما در اینجا، آن است که ایجاد منافع و امنیتِ جهان با کمترین هزینه، در سایه هماهنگی و همکاری کشورها امکان پذیر است.

اما متأسفانه در جهان امروز شاهد حاکمانی هستیم که فکر می کنند با تقویت ناسیونالیزمِ افراطی، نژادپرستی و بیگانه ستیزی که یادآور تفکر نازی هاست و با زیر پا گذاشتن مقررات جهانی و تضعیف سازمان های بین المللی بهتر می توانند به منافع خود دست یابند و یا حداقل برای کوتاه مدت، می توانند بر احساسات عمومی و جذب آرای مردم، تأثیر بگذارند و برای این منظور، به نمایش های مضحکی حتی در قالب تشکیل جلسه غیرمعمول شورای امنیت، دست می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به میز مذاکره ای که خودتان برهم زدید، بازگردید

به میز مذاکره ای که خودتان برهم زدید، بازگردید