مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 16:502018-09-25اقتصادي

350 دوچرخه دزدیده شده است


مدیرعامل سامانه دوچرخه عمومی مشهد از تعیین تکلیف طرح جامع ساماندهی ایستگاه های دوچرخه تا سه ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین قربانی با بیان این که طرح جامع و کلی سامان دهی ایستگاه های دوچرخه به شهردار مشهد تقدیم شده است ، اظهار کرد: یکی از بخش های این طرح 24 ساعته شدن زمان استفاده از دوچرخه های داخل ایستگاه ها و هم چنین استفاده از دوچرخه های برقی و دوچرخه های چند سرعته است تا افزایش استفاده شهروندان از ایستگاه های دوچرخه رقم بخورد.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی ایستگاه های دوچرخه تا دو ماه آینده تعیین تکلیف می شود؛ در این طرح اجرای برخی پیشنهادها ممکن است هزینه بردار باشد، اما هدف ما افزایش استفاده شهروندان از دوچرخه به جای خودروی شخصی است.

مدیرعامل سامانه دوچرخه عمومی مشهد تصریح کرد: یکی از راه های رسیدن به این هدف افزایش و استفاده از دوچرخه های برقی و دوچرخه های چندسرعته است، هم چین نیاز است تا به مسیرهای ویژه دوچرخه توجه ویژه شود.

وی با تأکید بر حمایت از دوچرخه و ایستگاه های دوچرخه برای افزایش استفاده شهروندان است، گفت: چند سال گذشته به کشور تایوان و چین رفتیم تا چند نمونه اسکوتر و دوچرخه برقی را پس از گذراندن مراحل مربوط، به تولید انبوه برسانیم، حتی شرکت آن را هم ثبت کردیم اما حمایت لازم از ما نشد و پروژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 دوچرخه دزدیده شده است

350 دوچرخه دزدیده شده است