مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 16:362018-09-25ورزشي

ورزشکاران اعزامی به پارآسیایی جاکارتا بدرقه شدند+اسامی


مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتا با حضور مسؤولان ورزش استان اصفهان برگزار شد.

- ورزشکاران اعزامی به پارآسیایی جاکارتا بدرقه شدند+اسامی مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتا با حضور مسؤولان ورزش استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا باباگلیان ظهر امروز در مراسم بدرقه نمایندگان ورزش استان اصفهان به بازی های پارالمپیک آسیایی 2018 جاکارتا اظهار کرد: در ایام بزرگداشت حماسه دفاع مقدس هستیم و هفته بزرگداشت رشادت ها و خالصی هاست.

وی افزود: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس شاهد برنامه رهسپاری نمایندگان شایسته ورزش استان هستیم که در راه رسیدن به قله های افتخار هستند و امیدواریم بتوانند موفق باشند و برگ زرین دیگری به افتخار ایران و استان اضافه کنند.

رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان اصفهان تصریح کرد: صحبت های مقام معظم رهبری را شنیدیم و تأکیدات ایشان بر رعایت اخلاق؛ 25 نفر از اصفهان در این کاروان حضور دارند و 12 درصد از ورزشکاران کاروان اعزامی از استان اصفهان حضور دارند.

وی ادامه داد: امید است بتوانند مزد همه زحمت هایشان را بگیرند و موفق باشند؛ جمع خانواده ها برای ما افتخار است و منتظر هیچ کس به عنوان مسؤول نمی مانیم و از همه کسانی که حضور یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران اعزامی به پارآسیایی جاکارتا بدرقه شدند+اسامی

ورزشکاران اعزامی به پارآسیایی جاکارتا بدرقه شدند+اسامی